Загальна інформація

Центр надання адміністративних послуг міста (далі – ЦНАП) розпочав свою роботу з 2 січня 2014 року, є робочим органом міської ради і утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб'єктом надання адміністративних послуг.

Приміщення ЦНАП відповідає усім сучасним вимогам і стандартам: облаштований сектор прийому та очікування осіб; враховані норми для осіб з інвалідністю (пандус,кнопка виклику адміністратора); облаштовані дитячі куточки; впроваджено систему «електронна черга» та «мобільний кейс»; встановлені термінали та POS-термінали для оплати послуг; робочі місця працівників ЦНАП обладнані сучасною технікою.

Організовано 21 робоче місце адміністраторів у фронт-офісі та 9 у бек-офісі. Разом з тим, слід зазначити,  що в приміщенні ЦНАП консультації  надають Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Луганській області, Головне управління Держпраці у Луганській області.

В приміщені ЦНАП встановлено три робочі станцій для видачі паспортів громадянина України у формі ID-картки і паспортів громадянина України для виїзду за кордон.

 

Графік прийому громадян:

 

 

Понеділок, вівторок, середа - 08.30 - 15.30

Четвер - 09.30 - 20.00

П’ятниця, субота - 08.00 - 15.00

 

Інформацію про Реєстр адміністративних послуг Ви можете дізнатися за електронною адресою: www.guide.diia.gov.ua/

Діяльність Центру надання адміністративних послуг у м.Сєвєродонецьку постійно вдосконалюється. Ми прагнемо зробити його роботу максимально ефективною та зручною для кожного з Вас.

Свої побажання і пропозиції щодо організації роботи Центру та підвищення якості надання послуг просимо Вас надсилати на електрону адресу:cnap@sed-rada.gov.ua та за телефоном (06452) 4-43-37, 095 368 40 06. Усі Ваші побажання будуть узагальнені і обов’язково враховані в подальшій роботі.